Alla inlägg den 14 november 2014

Av Ida Wall - 14 november 2014 14:40

Idag var det jätte roligt i skolan för att jag började med 6:ornas matte och 6:ornas engelska.
Det var också kul idag för vi spelade basket på gympan idag och konstigt nog så var det kul.
I helgen ska det bli kul för att vi ska fira mamma och spela handboll.
Fast jag längtar ändå till skolan på mondag.

Ännu flera bra saker kanske jag kommer att skriva sen.
HEJDÅ:)

Av Ida Wall - 14 november 2014 14:36

Idag hände något jätte dåligt.
Lärarna har bestämt sig för att alla måste lämna in sina telefoner!
Men egentligen gör det inte så jätte mycket men aja.
Vi ska ta sprutan om 2 veckor, nästan bara en nu. Jag är inte en sån som älskar att ta sprutor utan jag typ gråter såfort jag bara ser en spruta.
En till dålig sak ät att det är helg.
Jag vill ha skola och så men nu är det visst en tråkig helg. Fast en rolig sak med Helgen som kommer är att jag ska spela handboll mot Guif!
Dålig sak nummer fyra:
Sitter själv på bussen. Vet inte vad jag ska göra när jag kommer hem.

AA men det var väl lite dåliga saker.
Nu ska jag sätta mig och skriva några bra saker!
HEJDÅ:)

Yey

Av Ida Wall - 14 november 2014 07:50

HEJ:)
Har precis bokat till stadium sport camp!!
Ska bli så kul jag valde handboll.
Det blir på sommarlovet.
Längtar redan:)
Ska vara där i 6 dagar.
HEJDÅ:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards